שאלה לרונית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אם מותר לשאול איזה טיפול עברת לפני שלוש שנים.אני פשוט אחרי טיפולים כימוטרפיים והקרנות והמקרה שלך עורר בי מחשבות. האם את נוטלת טמוקסיפן תודה ושנה טובה
אורית שלום! לפני שלוש שנים קיבלתי טיפול בשם cmf והקרנות במשך חודשיים אחרי שלושה חודשים חזרה שוב המחלה וקיבלתי טוקסול ואחרי כן קיבלתי רצפטין ונבלבין ובשילוב זה אני ממשיכה עד היום. לגבי שאלתך עם קיבלתי טמוקסיפן אז כן קיבלתי במשך ארבעה חודשים אבל הפסיקו לי מכיוון ששוב חליתי. אורית אני מאחלת לך שנה טובה,שנה של בריאות ואושר. ביי רונית