שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אימי חלתה בסרטן השדבגיל 45 . והיא היחידה בכל המישפחה המורחבת ,מה הסיכונים שזה גנטי(תורשה)?מה הסיכונים שלי לחלות?
סימה היקרה, ההיבט התורשתי של סרטן השד תלוי בגורמים רבים, פרט לגיל המחלה. על גורמים אלו כולל התייחסויות לתפקיד התורשה במכלול הגורמים למחלה, תוכלי לקרוא בפרק המוקדש לסרטן גנטי והשלכותיו באתר "אחת מתשע": http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=hereditary.doc בנוסף, תוכלי לפנות לפורום של משרד הבריאות בנושא גנטיקה: http://www.health.gov.il/forums/forum.asp?cid=25&fid=14 בברכה, אנה