תופעות לוואי של טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני התחלתי טיפול בטמוקסיפן וחשה עייפות נוראית, האם זה חלק מתופעות לוואי של התרופה ואם כן מה ניתן לעשות כדילהתחזק?
הי דיאנה, גם אני התחלתי טמוקסיפן לא מזמן (חודש וחצי), אחת התופעות של הטמוקסיפן היא תחושת נמנום...אולי את מרגישה את זה - אני לא הרגשתי. אני לא יודעת מתי סיימת הקרנות וכימו (לא ציינת) אבל יכול להיות בכלל שזו הצטברות מהטיפולים הקודמים, מן "עייפות החומר" של הגוף שזה מאוד נורמלי ויש את זה כמעט לכולן. העיקר לא להתייאש, זה עובר, תנוחי יותר אם את יכולה, תאכלי יותר חלבונים, ירקות ופירות טריים ופחות פחמימות וסוכרים ותשתי המון. את תהיי בסדר, תני לעצמך את הזמן. להת', מירי.ב.