המלצה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום האם אפשר בבקשה לקבל המלצה על כירורג במרכז?
ממליצה מאד מאד על - דר' חיים גוטמן,כירורגיתב',בי"ח בלינסון.קליניקה פרטית במדיקל סנטר בהרצליה. כירורג אונקולוג מעולה,מהמובילים בעולם,איש אשכולות,ישר,אמין,אמפתי וסופר מקצועי. בהצלחה! יעל (מנותחת מאד מרוצה שלו)
שלום דנה דר קרני במכון השד באסף הרופא אני עברתי שם את כל התהליך ביופסיה עד נתוח ומעקב דר קרני וכל צוות המכון הם מטפלים עם איכויות מקצועיות וכבני אדם נדירים מומלץ בחום
דר' פטריסיה מלינגר, מרכז לבריאות האישה בי"ח מאיר כפר סבא, מקסימה מקצועית אנושית
אני גם ממליצה על ד"ר חיים גוטמן בן אדם מקצועי יוצא דוםן בעל אמפטיה ורגשות כך עמוקה ממליצה בחום רבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב.