יום עיון אחת מתשע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי בקודם. החלק עד הצהריים היה מצויין ומאורגן. אח"כ היה לא מקצועי. לקראת יום העיון הקרב, אנא נסו להשתפר. והערה משלי - בתחילת יום העיון הוקדש חלק למנוחה שמשפחתה תרמה את המימון ליום הזה. עם כל הכבוד וחשוב שיהיה, תיאור אישיותה ומשפחתה - לעניין. תיאורי מחלתה המתקדמת - כדאי שייחסכו באירוע כזה, ובמיוחד מקהל שכזה. אולי לא שמתן לב, אך הייתה תנועה לא נוחה בכסאות וגם רטינות. תודה מראש.
למה צריך לחכסוך את תיאור המחלה. אין נשים חולות באולם?!
יש נשים באולם וכולם עוברות, עברו והן (אנחנו) בחיים. היא לא שרדה והתיאורים האלה של הסופניות לא משדרים אופטימיות.