הריון לאחר תקופה של 3 שנים המתנה מיום המחלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי עברה ניתוח, הסרת סרטן מהשד גודל 18 מ"מ גרורה ל.בלוטת לימפה אחת מתוך חמש שהוצאו. HER 2 חיובי. לאחר הסרת הגידול הכימוטרפיה וההקרנות . ושלוש שנים של עצירת הוסתת . היא הפסיקה לקחת את הטמוקסי ואת הזולודקס כי היא מעוניינת להכנס להריון בדרך הרגילה.אני אמא מודאגת למרות שניראה שהיום היא נקיה האם זה מומלץ או אינו מומלץ בשלב זה ? אנא תשובתכם המלומדה.
לשרה עקרונית באם היא בריאה כעת והאונקולוג לא מתנגד אין מניעה שתהייה בהריון.
בהשך לתשובתו של פרופ אילן כהן חשובה לי תגובתו של אונקולוג בהתייחס לנתונים שמסרתי, בתודה שרה.
בהשך לתשובתו של פרופ אילן כהן חשובה לי תגובתו של אונקולוג בהתייחס לנתונים שמסרתי, בתודה שרה.
בהשך לתשובתו של פרופ אילן כהן חשובה לי תגובתו של אונקולוג בהתייחס לנתונים שמסרתי, בתודה שרה.