כאב בציפורניים לאחר טיפולי טקסול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אימי חלתה בסרטן השד באוקטובר ועברה 12 טיפולים כימוטרפיים בטקסול , כיום היא באמצע טיפולי ההקרנות, אך הבעיה שמטרידה אותה בעיקר הוא -כאב בלתי פוסק בציפורניים (ידיים,רגליים) ובגפיים . האם ישנו טיפול תרופתי או אלטרנטיבי שיכול להקל את הכאבים? האונקולוג טוען שמרפאת כאב לא תוכל לעזור ! האם זה נכון? תודה רבה על עזרתכם! בריאות ואריכות חיים לכולם.
הכאבים שאת מתארת מאד אופייניים ל"אחרי טאקסול". הפתרון הנכון הוא במניעתם, כלומר בהפסקת הטאקסול בזמן. אבל זה כבר לא רלבנטי לכן. נסו להתייעץ עם נוירולוג, כי ישנן דרכים להקל. ובחלק נכבד מהנשים הכאב שוכך עם הזמן.