אונקוטסט לדר גפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר גפן שלום, בדפי הפורום הקודמים התכתבנו בקשר לאונקוטסט. ספרתי לך שהבדיקה שלי נדחתה כי בגידול שנשלח היו תאי insitu ולא יכלו לערוך את הבדיקה . החזירו לי את הכסף. פה טוענים שהגוש הוא invasiv דרגה 3. האם יתכן שבגוש של 11 מ"מ יש תאים שונים?? אני ממש לא רגועה וקשה לי להשלים עם השונות בתוצאות. מה דעתך?
יעל שלום- סרטן שד בדרך כלל מתפתח מ IN SITU לחודרני (INVASIVE). לכן מאוד שכיח שיש אזורים בגידול שעדין IN SITU ואזורים אחרים שעברו ל INVASIVE. לילה טוב