טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת כבר 5שנים טמוקסיפן (לאחר כריתת שד), ברצוני לברר מה השיקולים בין להמשיך לקחת את התרופה או לסיים את לקיחתה? אודה לכם מאד על תשובה מהירה מאחר ואני בהתלבטות רבה. בתודה עדי
לעדי, זה עתה סיימתי 5 שנים בהם נטלתי את התרופה "טמוקסיפן", הרופאה אשר מטפלת בי כל השנים האלה המליצה לי לא להפסיק את התרופה אלא להחליפה עתה בתרופה בשם "ארומזין". זוהי תרופה מאד יקרה -.1200 ש"ח ולצערי הרב אינה נמצאת בסל הבריאות , האם מישהי נוטלת תרופה זאת? , קשה לי ביותר לעמוד בתשלומים כאלה מידי חודש, האם מי מכם הנוטלת תרופה זאת מצאה פתרון כיצד לרכשה באמצעות ועדה של קופת חולים או איזו דרך אחרת? איך אפשר לעמוד בנטל כספי כה גבוהה?
לעדי את צריכה לשאול אונקולוג. אני לא אונקולוג.
לעדי את צריכה לשאול אונקולוג. אני לא אונקולוג.