ציסטות בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר ניתוח ,ממוגרפיה תקינה לחלוטין. באולטראסאונד= שתי ציסטות בודדות בשד ימין וציסטה אחת בשד שמאל ואין גוש סולידי בשני הצדדים.. אקסילה תקינה בשני הצדדים. מה משמעות הציסטות האלה? האם הן יכולות להתפתח לסרטן? האם מוציאים אותן?? אודה לכל המוסמך בנושא שיענה לי. תודה וחג שמח. שושי
שלום לך וחג שמח ציסטות הינן גושים שפירים שמכילים נוזל הקוטר שלהם יכול להיות מכמה מלימטר ועד כמה סנטימטר אין צורך להוציאם הם לא מתפתחים לסרטן הבמדה וציסטה גדלה למימדים גדולים שגורמים ללחץ וכאב מקומי ניתן אז לשאוב אותם ואין צורך בניתוח תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן