אשכול ציסטות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בטיפול כימו אחרי למפקטומי. בשד הבריא התגלה "אשכול ציסטות" שלא היה שם לפני חודשיים כאשר ערכו לי בדיקות מקיפות אחרי הניתוח. אמרו לי שאלו רק ציסטות אבל בכל פעם שאני ממששת אני מרגישה את זה וזה מטריד . האם צריך לעשות משהו בכל או להתעלם?
שלום לך וחג שמח לדעתי יש מקום לבדיקה ידנית ולביצוע ממוגרפיה וסונוגרפיה לאחר שאומתו הממצאים הייתי שוקל ניקור אבחנתי אך בראש וראשונה להבדק על ידי כירורג שד שניתח אותך תודה שפנית בברכה דר זילברמן