לאנה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אנה יקרה !!! עברתי את המיפוי עם הרבה פחד, טרטרו אותי מאוד מצילום לצילום, הלחיצו אותי מאוד, בסופו של דבר לאחר יום מאוד קשה ומתיש הגעתי לאונקולוגית שלי על סף בכי והיא התקשרה וביררה והמיפוי בסדר מבחינת המחלה, אז נירגעתי. מקווה שכל הבדיקות יהיו תמיד תקינות מצטערת שלקח זמן לעדכן פשוט המחשה בחליט לעשות בעיות אז הרבה בריאות לכולן "זינה הלוחמת"
הי זינה הלוחמת היקרה שלנו, אלו חדשות נהדרות שהבדיקה יצא תקינה! גם אני מקווה שכל הבדיקות שתעשי יצאו תמיד תקינות. איך את מרגישה? האם את מרגישה שירד קצת לחץ לאחר שהתקבלה תוצאת הבדיקה? אני מודה לך מקרב לך על העדכון החשוב, אשמח לשמוע ממך, אנה