ייעוץ דחוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , בתוצאות האולטראסאונד שעשיתי לבדיקת סרטן השד קיבלתי תוצאות של ציסטות בקוטר 0.4 ,0.5,0.6 ס"מ. מהם דרכי הטיפול והמשמעות של התשובות שקיבלתי? האם יש סיבה לדאגה??? תודה, חדוה
שלום לך ציסטות פשוטות בקטרים כאלה אינן מצריכות כל טיפול ואינן מקור לדאגה המשיכי לעקוב וכמובן לחזור לרופא שלך למעקב ידי והמשך בירור לפי הצורך והחשד תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן
שלום לך ציסטות פשוטות בקטרים כאלה אינן מצריכות כל טיפול ואינן מקור לדאגה המשיכי לעקוב וכמובן לחזור לרופא שלך למעקב ידי והמשך בירור לפי הצורך והחשד תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן