פום דה אורנג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי לפני שבוע , במהלך הלידה השד השמאלי גדל בצורה לא פרופורציונלית לשד השני, לאחר הלידה נשלחתי לאולטרסאונד שד ונמצא כי יש לי "פום דה אורנ'ג בשד,האם אוכל לקבל אינפורמציה על תופעה זו? כמו כן , עשו לי ביופסיה מהשד , טרם התקבלה תשובה אולם ממקום בו הוצאה הביופסיה מטפטף נוזל שנראה כמו חלב אם. האם הטיפטוף בעצם יוצר ייצור מחדש של חלב? או שמדובר בחלב כלוא? אני לא מניקה ומנסה לייבש את השד מחלב.
לקריאה נוספת והעמקה
עור תפוז peau d'orange אופיני לסרטן שד עם מעורבות העור מציע להמתין לתוצאות הביופסיה הטפטוף מעיד על גודש בשד