ספירת דם נמוכה - המלצות לשיפור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני שבועיים אחרי טיפול כימו ראשון (מסוג CAF), ובדיקת הדם השניה מיום חמישי מראה : WBC-Leucocytes 0.9 ו- Lympocytes 0.7 ו- Neutrophils 0.1 ברור שהתקשרו אלי לבקש להיות "בהסגר" , השאלה שלי האם יש סוגי מזון שעוזרים לשיפור מהיר יותר של המצב? ראיתי פעם משהו בכיוון של אגוזים .
מניסיוני - זריקות ניאופוגן עושות את העבודה נפלא.
אני יודעת על הזריקות האלה, אבל זה לא הכיוון שלי. כרגע לא מדובר על זה כי עד הטיפול הבא - יום חמישי - אני מצפה להשתפר. השאלה שלי היא אך ורק על דברים רגילים של תזונה.
מירי שלום, ישנם תוספי מזון ששימוש בהם יכול למנוע ירידה בספירת כדוריות הדם הלבנות. מומלץ להתייעץ במטפל מקצועי. בברכה, נדב