הרצפטין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אובחן אצלי סרטן שד גרורתי בשלב זה אני מחלימה מניתוח שד וגרורות בבלוטות, קבלתי תוצאות הביופסיה, האם בבדיקה זו אוכל לדעת אם התרופה מתאימה לי. אם כן כיצד מאבחנים התאמה?
אכן, מתוצאות הבדיקה הפתלוגית של הגושים שמוציאים בניתוח אפשר לדעת אם התרופה הזו תוכל לעזור לך בהמשך הטיפול. זה מוגדר כרמת הרגישות להורמונים שנמצא בגידול. בדרך כלל האונקולוג אליו את מופנית להמשך הטיפול הוא שצריך לקבוע את זה וכמובן גם להסביר לך את הנושא. האם יש לך כבר את תוצאות הבדיקה הפתלוגית?
תודה על תשובתך, כן, יש תוצאות לביופסיה אראה אונקולוג ביום רביעי