כאבי רגליים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סיימתי טיפולים כימוטרפיים והקרנות. טיפול כימוטרפי אחרון ביוני. מאז הטיפולים יש לי כאבי רגליים. האם יש אפשרות שהכאבים עדיין קשורים לטיפולים ולכימוטרפיה. במיפוי עצמות שעשיתי לפני הטיפולים היה תקין. עברתי טיפול בטקסוטר ואז החלו הכאבים ברגליים ומאז זה לא מרפה. מתי אתחיל להרגיש טוב?
אורית יקרה! אל תדאגי , אל תדאגי זה עובר. עברתי טיפול בטקסוטר וזה , מטקסוטר. וכאבו לי הברכיים נורא בכלל הלכתי כמו זקנה כמעט 3 חודשים אחרי כימו הכל טוב וגם לך יהיה בסדר ,אין צורך להבדק. יש לי עדיין כאבים בידיים הכל עובר סבלנות אמרה ד"ר בן ברוך והיא צדקה. בהצלחה ורק לחשוב חיובי יפה