MRI
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם אני בת 29 ונשאית של BRCA2 במסגרת מעקב לנשאיות נשלחתי לבצע MRI כמו שהבנתי התוצאות בבדיקה הן לא שחור-לבן ונתונות לפרשנות. אתמול ביצעתי את הבדיקה ונאמר לי שתוך שבוע מפענח שלהם ישלח את התוצאות לכירוג. רציתי לשאול האם הכירוג מחליט אם זה תקין או הרופא המפענח? במידה ורןאים משהו חשוד מה הלאה? מישהיא פעם ביצעה את הבדיקה? מיותר לציין שאני מאוד חרדה זקוקה לעזרה תודה
שלום לך מפענח את הבדיקה הוא מומחה ברנטגן ולא הרופא המנתח במדה ןמתגלה ממצא חשוד ניתן לבצע ביופסיה מודרכת על ידי MRI אין צורך להכנס לחרדות נכון שהנושא רגיש ולא פשוט אך דכאון וחרדה רק מחריפים את המצב חשוב מאד שבצעת את ה MRI הבדיקה מיועדת גם לנשים צעירות נשמח לעמוד לרשותך בכל ענין הרבה בריאות דר זילברמן