אנה שלום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ראשית כל, תודה רבה. אני אכנס לאתר ויעיין בו. אמא שלי אמורה לעבוד ביופסה יום שני. מהם המשמעויות...? יש סרטן? הוא ממאיר? רק בדיקה לבדוק האם זה באמת גוש סרטני..? תודה,
לקריאה נוספת והעמקה
עומר שלום, ביופסיה היא שם כולל להליך בו לוקחים דגימת תאים מהשד לצורך אבחון האם הממצא החשוד הוא שפיר או סרטני בדיוק כמו שכתבת. למעשה, קיימות מספר שיטות לביצוע ביופסיה, החל מהליך ניתוחי פתוח והמשך בשיטות חדשניות במינימום פולשנות. בפרק המוקדש לביופסיה באתר של עמותת "אחת מתשע" תוכלו למצוא מידע רב אודות בדיקה זו: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=tests.doc בברכה, אנה