ביופסיה תחת MRI
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל משתתפי הפורום שלום רב, רציתי לשאול, איך מתבצעת ביופסיה תחת MRI ? מישהי כבר עברה משהו כזה? תודה מהמבולבלת, גולי. נ.ב. אני חולה בסרטן השד בצד שמאל, נשאית של BRCA2 , ובצד ימין ישנה כניראה ציסטה קטנה עם תאי אטיפיה, שלפי הרופאה שעשתה לי אולטרסאונד, זה הגבול של השפיר, ולא ממש הבנתי. ומאחר וכבר עברתי MRI אינני מבינה מדוע היא רוצה שאעשה ביופסיה בצד ימין תחת MRI (אני בת 38 ומיועדת להסרת שחלות מניעתי ביחד עם ניתוח הכריתה המלאה של שד שמאל. שוב, תודה, גולי.
ביופסיה תחת MRI אינה מוכרת לי ביופסיה תחת CT מבוצעת במיקרים רבים לאו דוקא בתחום השד. ישנם מומחים לנושא בכל מרכז רפואי כדאי לבקש מהרופאה את תשובותיה הכתובות כדי שנוכל לדון בהן בפורום