סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי רוצה לקבל אינפורמציה על תהליך טיפולי מיום גילוי המחלה. כמה זמן יש אפשרות לדחות את הטיפול. לדוגמא באם המחלה התגלתה בתחילת השנה (פברואר) האם יש צורך או היתה אפשרות של התמהמהות עד אפריל. מדובר באישה כבת שמונים שהתגלה בשדה גוש וכל קבלת ההחלטות נמשך כשלושה חודשים. מצפה לתשובה
השאלה כבר ממש לא רלבנטית, אי אפשר להחזיר אחורה את הגלגל, וספק אילו ניתן היה זה היה משנה הרבה. לגיטימי מאד לשמוע דיעות ולהתלבט. אם קיבלתם החלטה ואתם סומכים על האונקולוג ושלימים אתה, אז קדימה, ושיהיה בהצלחה.