ממוגרפיה / MRI
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בת 42 ואובחן אצלי (בממוגרפיה ראשונה) סמיכות אסימטרית פיברוגלדולרית ונתבקשתי לחזור על הבדיקה שוב בעוד חצי שנה. נאמר לי כי הרקמה הזו שפירית אולם דורש מעקב. 1. למה הרקמה הזו יכולה להתפתח? 2. לאור גילי הצעיר במעקב לאורך השנים מדובר בהרבה קרינה, האם בדיקת MRI תתן דגימה זו ואפקטיבית כמו ממוגרפיה? תודה! רויטל
עד עדיין צעירה ורקמת השד סמין בדיקת MRI לנלול בסל אבל אם את יכולה לממם היא יור רגישה
הממצא אינו ברור. ממצא אסימטרי מעורר חשד, וממצא סמיך יותר מעורר חשד אף הוא. MRI לנשים צעירות לפני תקופת הבלות עשוי לתת הדגמה טובה יותר של הממצא. לכן יש טעם בבצוע MRI כבר עכשו, ולפי התוצאה לקבוע את המשך הדרך