אולטרהסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ברצוני לשאול לגבי ממצאי בדיקת אולטרהסאונד של שד אשר בצעה חברתי הממצאים : ברביע חצוני עליון של השד בסריקה מעל גוש נמוש הודגמה קישורית לימפה בגודל של 02.-09 ס"מ בעלת מראה סנוגרפי שפיר . לסיכום : בלוטת לימפה באזור גוש נמוש בשד ימין . חמרות שהנחתי את דעתה שאין לה מה לדאוג , היא עדיין מבקשת חוות דעת מקצועית . אודה לתשובתכם בהקדם .
אורנה תשובת הבדיקה לא "נשמעת" מדאיגה, אבל חשוב לראות את כל התמונה. התייעצי עם מי שהיפנה אותך לבדיקה.
כן כנראה שהבלוטה שפירה
שלום רב, על פיהכתוב קרוב לודאי כי המדובר בבלוטת לימפה הממוקמת בעומק השד. ממצא זה מופיע לעיתים הממוגרפיות שגרתיות. הממצא שפיר ןמצריך מעקב בלבד. יחד עם זאת הייתי פונה לכירורג או רדיולוג המתמחים במחלות השד לצורך בדיקה גופנית ובדיקת הצילום