זולודקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשמח לשמוע ממישהי על תופעות הלוואי של הזולודקס
ורד היקרה שלום, באתר של עמותת "אחת מתשע" מוקדש פרק לזולאדקס. בפרק זה תוכלי לקרוא בין היתר על תופעות הלוואי של טיפול זה ולמצוא קישורים לפרקים נוספים המרחיבים בנושא זה. להלן הקישור: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=Zoladex.doc אני מקווה שמידע זה יעזור לך, נשמח לעמוד לרשותך, אנה
אני סבלתי נורא מבחילות וכאבי ראש. האונקולוגית כל הזמן אמרה שזה לא מהזולודקס. לאחר חצי שנה עברתי ניתוח להוצאת השחלות ע"י ד"ר קונדריאה שהבטיח (בניגוד לאונקולוגית) שהתופעות יעלמו, והן אכן נעלמו. אני בת 51 כך שלא היתה בעיה שאוציא את השחלות, אני לא יודעת בת כמה את.