לזינה-פרטי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לזינה היקרה שלום, לפני כשבועיים ביקשת להתייעץ עם נשות הפורום בקשר לבנך בן השש. אודה לך מאוד על כל עדכון. בתודה, אנה
היי אנה!!!!!!!! תודה על ההתענינות, אני החלטתי לזרום עם הילד ולהראות לו שאני איתו, יותר רגועה יותר שלווה, ומתיחסת ברצינות לכל כאב שלו, ומסבירה לו שהכל בסדר וזה עובר, בגן אין שינוי בהתנהגות, כך שאני החלטתי לא להכנס לחרדות אלא לזרום איתו ולהסביר לו שהכל בסדר - וללא כאבים לא גדלים, אני מקווה שאני עושה נכון, ושוב תודה על ההתענינות וההקשבה שלך יישר כוח "זינה הלוחמת"