סימני אודם + מתיחת זרוע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלתי מופיעה אתמול, 25/08/02 בשעה 8.34 (בשעה 8.00 היתה לי טעות). היום אני רואה שישנן כבר תשובות בשעה 12.00. אולי לא ראיתם את פניתי ?? אודה לכם אם אוכל לקבל תשובה, בעקר לשאלה הראשונה!! תודה, נעמי
נעמי היקרה, ראינו את שאלתך וגם העברנו אותה לאחד מיועצי הפורום. מסיבות שלו - עומס או משהו אחר - תשובתו טרם נתקבלה, ואנו מבקשות שתתאזרי בסבלנות. תשובות אחרות שאת רואה נתנו על ידי רופאים אחרים ואין לזה כל קשר לשאלה שלך ולטיפול בה.
את יכולה לראות את תשובתה של הרופאה בצמוד לשאלתך המקורית מיום 25 באוגוסט 2002