פמרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה היא התרופה הזו, מה הסיכונים בה למי נותנים אותה ומתי?
רם שלום, פמרה היא תרופה בה משתמשים לטיפול הורמונלי בסרטן שד מתקדם אצל נשים לאחר הפסקת המחזור החודשי (סרטן שד מתקדם הוא סרטן שד שהגיע לשלב III או IV , כלומר שלב בהתפתחות המחלה בו הסרטן התפשט מהגידול המקורי לחלקי גוף אחרים). כמו כן, משמשת התרופה לטיפול משלים (adjuvant) בסרטן שד מוקדם אצל נשים לאחר הפסקת המחזור, שהן בעלות קולטנים חיוביים לאסטרוגן. באתר של עמותת "אחת מתשע" מוקדש פרק לתרופה זו. להלן הקישור: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=femara.doc אני מקווה שמידע בפרק זה יעזור, בברכה, אנה