הריון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ישנם מחקרים שמראים על קשר בין טיפולי פוריות לסרטן?
גליה היקרה שלום, נושא הקשר בין טיפולי פריון לסיכוי מוגבר לחלות בסרטן השד, נידון בהרחבה בפורום זה. להלן תשובתו של פרופ' כהן: כל המחקרים שנערכו בארץ ובעולם לא מצאו קשר בין טיפולי פוריות לבין עלייה בסיכון להופעת סרטן השד. מקובל לבצע ממוגרפיה פעם בשנתיים אצל אישה בגיל 40 ומעלה. במידה ויש סיכון מוגבר לסרטן השד מומלץ לבצע ממוגרפיה פעם בשנה. אין סיבה לכן לא לבצע טיפולי פיריון. בברכה, אנה