למירי ב. איך היה אצל הרופא היום?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי מירוש נזכרתי שהיית צריכה להיות היום אצל הרופא אז נו? מה היה שאלת את כל השאלות? מה הוא אמר? מחכה לשמוע ממך יקירתי ואני אתקשר אליך בהזדמנות ראשונה שתהיה לי. ביי אני
הי אהובתי בעלת הכנפיים הגדולות!!!! מה קורה? לא דיברנו הרבה זמן? מחכה לשמוע ממך מה קורה ואיך היה אצל הרופא? אני !!! נעלמת לי מהמסנג'ר.... תצרי קשר אוהבת אתכם שלכם "זינה הלוחמת"
הי מתוקות, הייתי אצל הרופא, הכל בסדר... אמר "אין לך כלום עכשיו", לכי הבייתה תעשי סקס, לכי למסעדות תעשי כל מה שבא לך את לא מוגבלת בכלום!!! הקטע של המוגבלות מגיע מהשאלה ששאלתי לגבי ספורט (סיבולת לב-ריאה אחרי אדריאמיצין, כמה אפשר לדחוק את הגוף, כי לא מתאים לי לחטוף התקף לב עכשיו). קיצר אין מגבלה רק שצריך לעשות את זה חכם ובהדרגה כמו שמומלץ בעצם לכל אחד אחרי שלא עשה 200 שנה ספורט ופתאום....רוצה. שחלות ממליץ להוציא בכל מקרה אבל לא דחוף - לשיקולי. אמר לי להפסיק לעשן!!!!!!! (זה לא הכי טוב עם הטמוקסי בגלל הטרומבוזות). קיבלתי את הטמוקסיפן והתחלתי אתמול. מתפללת לאלוהים שהפעם יפסח עלי עם התופעות... היו לי מספיק בכימו - אולי הפעם לשם שינוי אלוהים יתחשב ויחליט שלא יהיו לי תופעות ואני אהיה מאלו שלא מרגישות כלום??? זהו בינתיים, אני מתגעגעגע....ת. אדבר עם שתיכן הערב כי יש לי כמה דברים אחה"צ ולא אהיה בבית. חיבוקים ונשיקות, מירי