ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השאלה שלי היא כזאת אני בת 31 ביצעתי היום אולטרא סאונד לאחר ממוגרפיה שבה הכל היה תקין השאלה לי מה הסיכויים שעם שתי הבדיקות האלה לא מצאו כלום. יהיה סיכוי לבצע ביופסיה. לדעתי זאת סתם פרנויה מאז שהתחלתי את הגלולות אני בפחד כי החזה גדל קצת והתחיל כאבים בצד. אשמח לדעת תשובה אתי
לקריאה נוספת והעמקה
אתי היקרה שלום, אשמח להפנות את שאלתך לאחד היועצים בתחום. לשם כך אבקש לקבל פרטים נוספים: האם ביצעת את שתי הבדיקות שהיו תקנות ונשלחת לביופסיה? תוכלי לפרט את תוצאות הבדיקות? בתודה, אנה