גוש "אתי" - מה זה? מי יכול לתת תשובה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לחברה שלי עשו היום ממוגרפיה, מצאו לה גוש בגודל של 4 סמ ואמרו לה שזה גוש "אתי". מה זה? מי יכול לעזור לנו ולבאר את שפת החרטומים הזו
האם כתוב בשתובה שיש להמישך בירור אצל כירורג שד? האם כתוב חשד לשאתי? תבדקי טוב מה כתוב. שאתות= גידולים ממאירים.
התשובה שלך נורא חכמה ונורא מיותרת
רחלי היקרה שלום, המילה שאתי משמע כי מדובר בממצא החשוד כגידול. יחד עם זאת, לפי התשובה של הרופאים שניתנה בפורום זה חשוב לזכור שעד חצי מהממצאים החשודים מתבררים אחרי ביופסיה כשפירים, כלומר לא סרטניים, אבל הדרך היחידה לדעת בוודאות היא על ידי ביופסיה. בברכה, אנה גולדברט