הי אנה,
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כן עברתי על המאמר, אבל אין כמו תגובות אישיות של מישהי שעברה את זה. יש לי ליווי למחר עם קרובת משפחה שליוותה אותי גם בניתוח ועזרה הרבה. את צודקת בקשר לשיטת השכבות, אני תמיד מיעצת את זה לאחרים אבל הפעם לא חשבתי על זה! אני לא מרגישה לחוצה אבל כנראה שאני במתח - עובדת בבית כל היום ועם שילשולים...
סליחה, לא התכוונתי לפתוח נושא חדש, לא יודעת מה קרה ...
היי מירי אני אחרי הכל גם עברתי 6 טיפולים כמוך ואח"כ ניתוח ובסוף הקרנות. אני פחות מחודש אחרי כל הטיפולים . לי הטיפול הראשון עבר יחסית קל לקחתי איתי רק מים לא צריך יותר. אז שיהיה בהצלחה ואת תראי שעוברים את זה. הרבה בריאות אני
היי מירי אני אחרי הכל גם עברתי 6 טיפולים כמוך ואח"כ ניתוח ובסוף הקרנות. אני פחות מחודש אחרי כל הטיפולים . לי הטיפול הראשון עבר יחסית קל לקחתי איתי רק מים לא צריך יותר. אז שיהיה בהצלחה ואת תראי שעוברים את זה. הרבה בריאות אני
היי מירי אני אחרי הכל גם עברתי 6 טיפולים כמוך ואח"כ ניתוח ובסוף הקרנות. אני פחות מחודש אחרי כל הטיפולים . לי הטיפול הראשון עבר יחסית קל לקחתי איתי רק מים לא צריך יותר. אז שיהיה בהצלחה ואת תראי שעוברים את זה. הרבה בריאות אני
היי מירי אני אחרי הכל גם עברתי 6 טיפולים כמוך ואח"כ ניתוח ובסוף הקרנות. אני פחות מחודש אחרי כל הטיפולים . לי הטיפול הראשון עבר יחסית קל לקחתי איתי רק מים לא צריך יותר. אז שיהיה בהצלחה ואת תראי שעוברים את זה. הרבה בריאות אני
סליחה משום מה האצבע לא ירדה לי מהעכבר
מירי היקרה, כפי שאת רואה, אנו פה איתך, שולחים לך חיבוק גדול ומאחלים לך שיעבור בקלות. מחכים לשמוע ממך מחר. אנה