מפוחדת ומודאגת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמתי לב לפני כשעה בערך שעל הפיטמה של שד שמאל הופיע לי מן גוש או מן כדור קטן לא ממש קשה ולא ממש רך על קצה הפטמה למעלה בצבע ירוק אפור מבריק. לא יודעת מה זה ממש מפוחדת מה זה יכול להיות????
שרון היקרה שלום, העברתי את שאלתך לאחד המומחים בתחום ואני מקווה לתשובה בהקדם. אודה לך מאוד אם תצייני את גילך. במקביל לכך אני ממליצה לך לקבוע תור אצל כירורג מומחה שד לבדיקה. מצ"ב רשימה של מרפאות שד המסודרת לפי אזורי הארץ השונים: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=women_health.pdf רק על מנת להסביר את האוזן 80% מהגושים המתגלים בשד הם שפירים ולא סרטניים. אני מקווה שתשובתו של הרופא תתקבל במהרה. בברכה, אנה