RE: מספר שאלות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר יש לי מספר שאלות קצרות. 1. מה זה גליום ומהי מחלה הקולטת גליום? מהי בדיקת טכמוגרפיה. בתודה מראש בתיה
לקריאה נוספת והעמקה
לבתיה שלום, גליום הוא איזוטופ (חומר רדיואקטיבי) הנמצא בשמוש לצורך הערכת מידת פיזור ושארית מחלה במספר סוגי סרטן. הגידולים העיקריים בהם משתמשים בגליום הם לימפומות למינהן וכן לעיתים סרטן ראות. מבצעים מיפוי גליום, כאשר החומר מוזרק לוריד וכעבור פרק זמן מסוים מבצעים סריקה של הגוף. אזורים עם ריכוז של גליום חשודים לקיום גידול. גליום גם מתרכז באזורים של מורסות או זיהום כרוני. לא מוכר לי המונח טכמוגרפיה, אנא בדקי שוב. בברכה ד"ר בן-ברוך