כתמים תת עוריים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנה שלום, לאחר כריתה חלקית שבוצעה ביולי, מדצמבר אני מטופלת בטמוקסיפן. מזה חודשיים שהופיעו כתמים כמו שטפי דם תת עוריים בחלק העליון של הרגלים, עתה התפשט גם למטה ברגלים. מבקשת את עזרתך, ממה יכולים להיות כתמים אלו?
פני דחוף לאונקולוג שלך!! אבל דחוף!
פניתי, היא אמרה שהיא רוצה לראות את זה אבל יש עליה עומס גדול בגלל החגים וביקשה שלא אגיע בזמן הקרוב אלא רק במהלך חודש מאי.
התופעות בעור יכולות ליהיות כתוצאה מתגובה אלרגית או סיבה אחרת. יש צורך להבדק על ידי רופא עור או רופא המטפל