שמן זרעי רימונים - שאלה לרופאה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מומלץ לצרוך שמן זרעי רימונים בנוסף לטיפול הרגיל בסרטן השד? והאם זה גם מומלץ כמניעה למי שישנה אצלה נטייה תורשתית? ראי קישור שבגינו שאלתי את מה ששאלתי: http://www.infomed.co.il/news/n_082701_1.htm
לאורחת שלום, אני מציע שתפני את השאלה לעורכי המחקר. התוצאות אשר הוצגו עד כה מתייחסות לבדיקות מעבדה ולא לא לניסויים קליניים. אלו תוצאות מעניינות אך ראשוניות. חשוב להבין מה המינון המומלץ לשימוש בהנחה כאמור שאין בו נזק. בברכה, נדב