הפרשה מהפטמה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 30 אמא לשני ילדים (3 ו- שנה וחצי) לא בהריון לפני כשבוע עקב הרגשת מיחוש קל בפטמה ראיתי שעל ידי לחיצה ישנה הפרשה ירקרקה. רופא משפחה שלח אותי לבדיקת prolactine =116 ו-tsh =1.19 בינתים המיחוש בשד נעלם וההפרשה היא בהירה יותר (לבנה). האם זה עלול להיות סימן לממאירות או יכול להיות שזה בר חלוף כתופעה נורמלית.
שלום דליה אין סיבה לחשוב שיש כאן ממאירות. הפרשה איננה דבר נדיר וניתן לראות אותה במגוון של מצבים שפירים, חלק מהם הרופא שלך בודק לפי מכתבך. אינני רואה מקום לבירור נוסף או לדאגה. בברכה
תודה רבה על תשובתך. (הערה קטנה - בקורות החיים מופיע שמחודש יולי 2006 .....כנראה שזו טעות בתאריך סליחה על הערתי)
אני במקומך הייתי גם הולכת להיבדק על ידי מומחה לבדיקות שד. בשביל השקט ווהביטחון שלי.