דחוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מישהי מכירה אונקולוג טובה. אחרי כוויה קשה מד"ר ריזל בבלינסון. הייאוש גובר והכס, מצטצמם. תודות
אמא שלי מטופלת בבי"ח נהריה, אך התייעצנו בנוסף עם רופאה מעולה אשר המליצו לנו. אם את מעוניינת תכתבי לmail שלי אני אתן לך את הטלפון שלה. מדובר בד"ר הדסה גולדברג מבי"ח רמב"ם.אני מפחדת ךתת כאן את הטלפון שלה? אולי אסור לפרסם!!!!
הי דליה אל תיתייאשי. פשוט דפדפי מספר דפים אחורה ותמצאי שם המלצות על אונקולוגיות "אחרות". תלןי גם איפוה את גרה. אני מטופלת אצל ד'ר רותי לאופר ממכבי ןמאןשרת ממנה ומזה שאני לא צריכה את המכונים המפורסמים. אל נא אל יאוש!
אני ממליצה לך על שתי רופאות. דר' תמר פרץ ממכון שרת בירושלים. דר' בלה קאופמן מתל השומר
תודה רבה לכולכן, אתן מקסימות...
אני ממליצה לך על ד"ר בן-ברוך מקפלן.