פיברואדנומה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני חיילת בת 20.5, בעקבות גוש שהבחנתי בו בבירור ערכתי בדיקת אולטרא-סאונד שממצאיה הם: שלושה גושים שפירים (פיברואדנומה), - האחד נמוש מזה כשנתיים, ללא שינוי, בשד הימני, גודלו 2.5/1. -השני, לא נמוש, גם כן בצד הימני, גודלו 0.8. -השלישי לא נמוש, בשד השמאלי, גודלו 0.7/1.2. בנוסף על כך, אחות של סבתי נפטרה מסרטן השד. האם כדאי להוציא אותם? או מספיק להשאר במעקב של אולטרא סאונד כל שנה ?
שלום נופר הייתי ממליצה לחזור על US אחרי 6 ח'. רק אם אחד הממצאים גדל כדאי לכרות אותו גם אם הוא שפיר. אם לא - ניתן להסתפק במעקב ע"י US ובדיקת רופא. בברכה
איך מתבצע ניתוח להסרת גוש שפיר ?