שאלה לגביREH 2+3
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם הקולטן הזה מצוי בגידול הספציפי בלבד או בכל הגוף של זה שיש לו את הנוגדן?
לנילי שלום, חלבון ה- Her-2/neu- מצוי על גבי ממברנת התא, ובתא הנורמלי הוא משמש כקולטן לאותות חלוקה מחוץ התא לתוכו. נוכחותו בכמות גדולה על גבי דופן התא הסרטני מרמזת על יכולתו האלימה של הגידול ומהווה מדד פרוגנוסטי שלילי. תוכלי למצוא פרטים נוספים בפרקים "בדיקות" ו"בדיקות ביולוגיות" באתר אחת מתשע: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=tests.pdf http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=biological_1.pdf בברכה, צוות אחת מתשע