בדיקת פיש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש מישהי בפורום אשר יצא לה 2+3 REH חיובי ועשתה בדיקת פיש והתוצאות היו אחרות??? בתודה מראש
נילי שלום לי יצא בבדיקה היסטוכימית her 2 חיובי חזק - ובבדיקת פיש יצא שלילי. מאד ממליצה על הבדיקה כי היא מדוייקת ותוצאותיה הם אמינות ביותר ויכולות להשפיע על הפרוטוקול הנדרש לצורך טיפול במחלה. בהצלחה דבי
תודה על תשובתך. תוכלי לפרט יותר כמה יצא לך אם זכור לך. האם התחלת בטפול בהרצפטין והפסקת או שעשית את בדיקת לפני הטיפול ואיך הרופא התייחס להבדלים. אני לקראת הטיפול השלישי בהרצפטין ואיך שהוא אני לא רגועה.... אודה לך על התייחסותך. אני די לחוצה מהעניין.....