מירי כתבתי לך למטה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המשך למה שכתבת לי ....
הי דורית, אל תשכחי להיות חזקה גם בשביל עצמך ומשפחתך וילדייך - לא פחות חשוב! לגבי ה"וואוו" לא תמיד אנחנו מסכימות אחת עם השנייה בפורום על דרכי ההתנהלות ולגיטימי להעיר אחת לשנייה כשלא מרגיש לנו נוח. מה שמרגיש לא נוח לאחת מתאים להפליא לשנייה וכו', אך כל עוד ההערות ברוח טובה אין פגם והכל בסדר. אנחנו כאן תמיד בשבילך.... שבת שלום ולילה טוב, מירי.ב.
היי שבת שלום תודה על הכל..... נהיה בקשר גם מעל הפורום הזה . יהיה טוב והרבה בריאות .. לכולכם.