בלוטת לימפה מוגדלת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לשאלה שהפניתי בשבוע שעבר-תוצאות הביופסיה תקינות אך בct בית החזה שנעשה לי מסיבה שונה התגלתה בלוטת לימפה בגודל 2 ס"מ בצד שמאל. האם קיים קשר? לאיזה רופא עלי לפנות, האם מיקום הבלוטה הוא בוודאות בבית-השחי?
שלום לך עליך שוב לחזור לכירורג שניתח אותך ולהראות לו תוצאות הCT אני מאמין שהוא בדק גם את בית השחי בשני הצדדים ואם לא רצוי שיעשה כן ויחליט על הצעדים הבאים לבירור או טיפון תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן וחג שמח