כאב חזק בפיטמה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בחודש האחרון אני סובלת מדי פעם מכאבים חזקים מאד בפיטמה השמאלית. הכאבים מופיעים בעיקר כשקר או כאשר אני עושה פעילות גופנית מאומצת אך לעיתים הם מופיעים גם בנסיבות אחרות. הכאב מרגיש כאילו שלוחצים לי את הפיטמה בצבט אבל היא לא מתכווצת. ממה יכול לנבוע כאב כזה? האם יכול להיות שמדובר באיזשהו גידול?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום פנינה, ברוב המקרים כאב בפיטמה אינו סימן של סרטן שד. לפעמים מדובר בגירוי של עור הפיטמה. לפעמים זו תוצאה של שינויים הורמונליים. בכל מקרה כדאי להיבדק ע"י כירורג העוסק בבדיקות שד אשר יוכל להתרשם וגם להפנות אותך לבדיקות המתאימות לממצאים ולגילך. בברכה