לכל הבנות - פרטי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לאחל לכולכן ח ג - ש מ ח !!!! אני מקווה שכולכן מרגישות טוב ולא עובדות קשה מידי לקראת החג. רק בריאות! תמר
הי תמר !!! ברוך שובך וכיף לשמוע ממך. חג שמח גם לך ד"ע אני הגיע והיום אנחנו הולכת לבלינדייט. במידה ותרצי להצטרף נשמח מאוד תצרי איתנו קשר. בריאות ואושר חג שמח וכשר...!!! "זינה הלוחמת"
הי תמרי, אני נחתה ביום רביעי פגשתי אותה היה מרגש - היום אני פוגשת אותה שוב והפעם עם זינה. עובדים קשה לקראת החג וזה הסימן הכי טוב שאנחנו בריאות וחזרנו להתעסק ביום, יום במקום במחלה... שיהיה לך חג שמח ונפלא ואני מאוד מאוד שמחה שאת בקשר איתנו. שבת שלום בינתיים, מירי.ב.