מופנה אל אנה מנהלת האתר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנה,לא קיבלתי תגובה לשאלתי-מה את מציעה לי לעשות?
שירן שלום, באם את השירן ששאלה אמש לגבי צלקת מניתוח, להלן התשובה של ד"ר זילברמן לשאלתך. באם לא, אנא צייני קישור לשאלתך ואעביר את שאלתך למומחה. קישור לתשובה: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xPG/281/xFT/203233/xFP/203461 בברכה, אנה
אנה,תודה-קיבלתי את תשובתו של הכירורג,עדיין נותרה השאלה האם בכל מקרה,לגיטימי מבחינתי לבקש את הוצאת הנגע בשל התפתחות תאים לא סדירים אפילו אם תוצאת הביופסיה תהיה שאין המדובר בממאירות.שוב תודה על ההתייחסות-אתם מקסימים!!!