צלקת ניתוחית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני מספר שנים עברתי ניתוח להוצאת גוש שפיר,באיזור הצלקת התפתח מרקם מוקשה,בממוגרפיה הודגמה רקמה פיברוטית במרקם לא סדיר. התבצעה ביופסיה ואני ממתינה לתוצאותיה.שאלתי הינה לפשר הנחיצות בביופסיה וכן,האם כדאי ,בכל מקרה,לנתח ולהוציא את הנגע .
שלום לך התפתחות של גוש נוקשה באיזור ביופסיה הינה תופעה שכיחה אשר נגרמת כתוצאה ישירה של תהליך ריפוי פצע אולם אם הכירורג אינו מאושר מהממצא אני מסכים איתו שיש מקום לביופסיה וטוב שעשית מאחר ותמיד קיימת אפשרות של התפתחות של גוש מסוג לא טוב מקוה שתזכי לשמוע תוצאות שפירות לביופסיה תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן