סיימתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם!!!!!!!!!!!! רציתי לשתף אתכם בשמחתי............ ס י מ ת י היום את ההקרנות, אני לא מאמניה שתקופה של 8 חודשים עברה, ושה מאחורי...... מקווה ומאמינה שלתמיד. כל יחי לכולם והרבה בריאות. "זינה הלוחמת"
בירכותי לך אכן עברת תקופה קשה וארוכה אבל היא מאחוריך,עמד בזה בגבורה ועכשיו השמיים הם הגבול תהני מהחיים נהניתי מהמעורבות שלך בפורום ומקה שתמשיכי לעזור ולעודד נשים במסגרת זו או מסגרת אחרת שתבחרי בה גם אני סיימתי שנה קשה וארוכה של גילוי, ניתוח ,כימו והקרנות וכעת משתדלת לראות רק את הדברים היפים שיש בעולם מאחלת לך הרבה בריאות
זינה המתוקה, את נהדרת כל הכבוד לך. גם אני מקווה שתמשיכי לכתוב ולעודד אחרות.