עוד שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדוקטור אנה גולדברט שלום וברכה! תודה רבה על התשובה שענית לי בקשר לכאבים. עכשיו יש לי כמו נפיחות מתחת לבית השחי (כלומר צד משאל נפוח יותר מצד ימין) ויש לי קצת כאב בדש השמאלי האם זה אומר משהו? איך ניתן להרגיש גוש בשד האם הגוש אמור להיות קשה? כי הנפיחות שלי ממש רכה כמו שומן (אני מלאה) או משהו כזה...
לקריאה נוספת והעמקה
יסמין היקרה שלום, ראשית אינני דוקטור, אלא פסיכולוגית רפואית וכפי שציינתי בפנייך תשובתי הסתמכה על המידע מהאתר של "עמותת אחת מתשע". מכיוון ששאלה זו דורשת מענה מקצועי, היא נשלחה לאחד היועצים הרפואיים בפורום זה. אני מקווה לתשובה בהקדם. בברכה, אנה