חשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי כאבים בשד השמאלי ליד עצם בית החזה, זה כאב כאילו נתפש לי שריר במיוחד שאני לוחצת במקום זה כואב. האם זה מראה על משהו? אני לא מרגישה נפיחות כלשהי... אני בת 26 אם זה אומר משהו.
לאהובה שלום- יתכן שמדובר על כאב משריר בחזה. אולי התאמצת עם הידיים בזמן האחרון או קיבלת מכה באזור החזה שני דברים שיכולים לפגוע בשריר. אם זה ממשיך תני לרופא משפחה לבדוק אותך. ערב טוב.
שלום לך קשה לנחש מה בדיוק הבעיה אני ממליץ לפנות לבדיקת שד אצל כירורג שד זוהי המלצתי הגורפת בברכה דר זילברמן